Review: Het Laura’s Bakery Bakboek

het laura's bakery bakboek

Oh wat was ik benieuwd naar Laura’s 2e boek! Toen het een tijdje geleden op de mat viel wilde ik dan ook zo snel mogelijk door het boek bladeren en bakken maar zoals jullie in de snapshots konden lezen verliep onze maand nogal chaotisch en daardoor heeft het even op zich laten wachten maar… vandaag kon ik eindelijk aan de slag en bij deze meteen mijn review van Het Laura’s Bakery Bakboek!

Review Het Laura’s Bakery Bakboek

Het boek bestaat uit ruim 200 pagina’s vol met lekkere recepten voor de zoetekauw. Wat Laura anders heeft gedaan dan in haar eerste boek (Laura’s Bakery – Het Basisbakboek) is dat er in dit boek ook hartige recepten beschreven staan. Verwacht geen maaltijden maar wel lekkere hartige hapjes die ideaal zijn voor een feestje of borrel. Eigenlijk kan je met de recepten in dit boek dan ook een complete high tea vullen!

het laura's bakery bakboek

Het boek is onderverdeeld in verschillende hoofdstukken, ieder soort baksel heeft zo netjes een eigen plaatsje en dat maakt het zoeken naar een recept extra makkelijk. Je vindt onder andere een hoofdstuk vol taarten en cakes, desserts en borrelhapjes. Alle recepten zijn voorzien van een mooie duidelijke foto en sommige zelfs van fijne stap-voor-stap foto’s om het toch al duidelijke recept nog net wat makkelijker te maken, daardoor wordt dit boek ook nog eens extra fijn als je nog niet de meeste bakervaring hebt.

Tot nu toe bakte ik haar bekende “oma’s appeltaart” en super eenvoudige “chocolademousse zonder ei”, beide recepten waren heel duidelijk beschreven, makkelijk te maken en met een heerlijk resultaat. Het Laura’s Bakery Bakboek is wat mij betreft een hele goede aanvulling op haar eerste boek!

Nieuwsgierig geworden na het lezen van deze review? Het Laura’s Bakery Bakboek is voor 24,99 verkrijgbaar bij onder andere bol.com

NIKS MEER MISSEN?
Volg schepje suiker dan op InstagramFacebook of twitter (@schepjesuiker).